hurr durr

I övrigt har jag varit sjuk sedan studentbalen. Tjoho. Alltså nästan 3 veckor. Den andra veckan var värst. Orkade inte göra någonting, hostade och snorade som om jag fick betalt för det. Bra betalt. Synd att jag inte fick det. Hade kunnat tjäna en förmögenhet. Har just börjat få tillbaka lite av mitt smaksinne. Luktsinnet lyser fortfarande med sin frånvaro. MIN VÄRLD ÄR SÅ FATTIG JUST NU.

Anyway. Mina föräldrar är borta den här veckan, så i måndags kom Lukstr, JesBo, Julle och Joppe och höll mig sällskap. Det var meningen att vi skulle ha en filmkväll, men vid 6-tiden började vi spela Heavy Rain. Och sen slutade vi inte. Jag gick och la mig vid 6 på morgonen för att orka vara med Pop sedan, men de andra kämpade vidare ett tag till. Och när jag vaknade vid 14 hade de redan varit igång ett tag och spelat ut hela spelet. Sjukt värd natt. Helt hysterisk.

Nu är min dygnsrytm helt fuckad. I don't even.





Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0