åhå

Åhåhåhååååå. Har haft ett par ruskigt fina dagar. I helgen kom fint folk hit och åt glass och ostbollar och pizza och spelade DoA och Halo och tittade på film. Och rök vattenpipa. Och byggde vedtorn. Och igår gjorde jag många fina inköp. Bla en solcellsdriven dansande apa som Pop fick, Scott Pilgrim-dvd på rea och världens finaste ask, även den på rea. Titta bara. Rosa rosa rosa, lyktor, katakana, asiat, kanin, drinkar, blommor etc. Det finns liksom inget som inte är awesome med den. Och innehållet? Inte så pjåkigt det heller. Förutom detta köpte jag också världens finaste såpbubbel-behållare: en genomskinlig björn. Som heter James. Som har en knallblå såpbubbleblandning i sig. Fint som snus. Har inte orkat fota än bara. Jag fick också ett par väldigt passande armband från mor som just kom hem från Grekland. Armbandet kommentarade mor med "det passar väl dig, du är ju lite religiös. Du har väl din egen religion typ" hahahah.



Postat av: Gnarl

åh.jag.gillar.allt.nu.är.jag.lite.avis

2011-07-05 @ 22:24:07
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0