TRON LEGACY - End of Line Club Scene

Jag var och såg Tron: Legacy med min mor idag. Den var inte så jätteengagerande på det emotionella planet, men den var snygg att se på. Så inte superbra men inte jättedålig... Den var ok. Det fanns dock en scen som jag fullkomligt älskade, nämligen den som finns i videon här nedanför. Kanske liiiite spoiler för er som inte sett filmen, men inte mycket. Den är från typ mitten av filmen.

Jag älskar scenen dels därför att den visar mötet med Castor som är en rätt awesome karaktär. Lite sådär lagom osympatisk, psycho och David Bowie-stylad helt enkelt, hehu. Och dels för att Daft Punk är med som DJ:s (såklart) och sitter och är awesome och byter musiken så att den matchar det som händer på klubben hela tiden 8D




Jag har älskat Daft Punk så länge jag kan minnas, och deras One More Time har varit en av mina favoritlåtar ända sen den kom ut år 2000. Ett bra tag alltså ♥

Postat av: ChillJohan

Åh awesome! mycket laser<3 Blev fett sugen på att se den ^^

2011-01-10 @ 10:22:36

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0