snurrigt


Hahah, jag sitter och ritar, och idag innefattar det bland annat korkskruvslockar. Något som jag aldrig seriöst försökt rita på datorn förut. Brukar bara göra långa spiraler när jag ritar dom för hand (LOL) men det skulle inte passa den här bilden så nu har jag typ gått crazy på att göra dom snygga. När jag började var jag helt clueless och hade nästan ångest för att det skulle bli så mycket pilljobb men det var faktiskt rätt avslappnande när man kom in i det... Fast nu är jag ändå jävligt lättad att jag bara har en kvar, ehe. Det känns fint att jag för första gången på länge typ bara sprutar ur mig skisser och till och med tar en del av dem förbi skiss-stadiumet och gör nåt av dem.

Och just det här blev jag motiverad att göra eftersom Johan för ett tag sen demand:ade att jag skulle lägga upp mina OC:s och deras historier på deviantART, så nu håller jag på och kämpar ihop en bild på dom allihopa. De är många. 12 stycken, plus en massa halvutvecklade jag har i huvudet. Men jag ska rita upp de 12 'riktiga' och skriva nåt litet om dem... Så mycket jobb! TT_____TT Men det är mest roligt, så tack för inspirationen Johan!

Postat av: ChillJohan

Fett awesome att du har kommit igång och ritat igen! Så skönt när krativiteten kommer tillbaka ^^ Åh va najs! Det var så lite så, fett kul att du ska lägga upp dem, är fett excited på att se dem ^^tihii! Keep it up Frida! :D

2011-01-31 @ 22:31:31
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0