skjut mig

Jag hade en fin helg med Erika, pizza, fruktsallad och massa filmer. Såg finally Inception tex. Den var rätt fet, dock inte alls som jag hade föreställt mig. Och slutet (den sista minuten) var väldigt disturbing imho. Och så såg vi klart på säsong 5 av Buffy the Vampire slayer och blev ganska mind-fucked, hiho.

Idag rakpermanentade jag i alla fall håret. Gissar att jag var lite överdrivet försiktig för inte helt säker på att det faktiskt blev någon direkt skillnad, hahah. Tror i alla fall att det blev lite rakare. Och imorn ska jag klippa mig, omg.

Och jag måste väl be om ursäkt för hur sjukt fattig bloggen blivit den senaste tiden men jag har helt enkelt mycket att tänka på och saknar inspiration. Jag ska rycka upp mig, jag lovar. Ge mig lite tid bara.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0