omg

Såg nån jävla avm på tumblr och fy satan vad taggad jag blev på disneyfilmer!!!!!!!!!!11!1ett. Typ, Tarzan, Skattkammarplaneten, Den Lilla Sjöjungfrun, Aladdin, Mulan.... Måste tvinga någon att kolla på dom med mig snarast... Snarast som i så snart som möjlig men inte idag för jag har fett mycket att göra DDDDDDDDDDD:

Postat av: Anonym

sv: HAHAH det var fan det bästa jag hört 8D

Men ja för faaan, får ta en bild och tillägna dig. Btw var Lilla sjöjungfrun på tv idag, bara något avsnitt. Det var så jävla kickass.

2011-01-30 @ 12:12:40
Postat av: Gnarl

sv: HAHAH det var fan det bästa jag hört 8D

Men ja för faaan, får ta en bild och tillägna dig. Btw var Lilla sjöjungfrun på tv idag, bara något avsnitt. Det var så jävla kickass.



2011-01-30 @ 12:14:31
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: ChillJohan

hihi jag är fett på! ^^ Vi måste se tredje (och andra, i ditt fall xD) säsongen av Avatar ocksååå! :OO ^^

2011-01-31 @ 22:26:56
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0