hard work work work (update)


Hahahahhahahah mina skisser är så jävla br00tal. Liksom, sudd, vad är det? Jag gör tusen linjer ovanpå varandra istället, det blir skitbra! Eller vänta nu... och scanna är ju alldeles för jobbigt, jag menar scannern står ju på övervåningen och jag är på undervåningen. Fett omständigt när det finns en kamera right here. I alla fall. Nu är jag lite sneaky och lägger upp en sneak-peek på en kommande S.N.U.S-illustration. Som tur är är det här bara skissen, den färdiga produkten är liiiite prydligare. (Jag är btw smärtsamt medveten om att killen längst till höger ser helt mongolid ut. Det är mer eller mindre fixat på den färdiga bilden)

Jag har faktiskt varit ganska duktig, i torsdags gjorde jag klart första utkastet på min projektrapport, igår mailade jag in mitt diktaturlandarbete och nu är den här illustrationen klar. Har dock fortfarande kvar att skriva en notis till tidningen och lite fotogrejer till skolan.

Och så ska jag försöka färga lite kläder. Tjo! [Update: måste skjuta upp färgningen, men fotogrejen klar och jag hann köra bil också. Och det bästa av allt! Jag har fortfarande tid över. För jag tänker inte låtsas om rapporten som skulle in för flera månader sedan. Jag tänker kolla på videos med Jared Leto för jag insåg nyligen hur snygg han är i blont hår. Och så tänker jag rita lite. Puss på det, jag är glad.]

Postat av: Gnarl

DU RITAR SÅ JÄVLA FINT.

Och hahah, stackare :D Ja jo, det gjorde det när vi var små, coola avsnitt helt skilda från filmerna. Och så upptäckte jag alldeles nyss att det har börjat gå igen. Hör och häpna liksom.



Och avatererna på wordpress är indeeeed helt tokigt tjusiga. Jag har en grågrön. Den känns också väldigt karaktäriserande och.. härlig.

2011-01-30 @ 15:47:51
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Bodil

Fin fint ;D <3



Visst var det underbart fina grejer Wildfox fotat dör lite 8D

2011-01-30 @ 18:19:31
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Gnarl

sv: Hahaha nej alltså, det SKA gå att byta bild, men när jag laddar upp en så blir det alltid någon errorskit typ, och sen sitter man där med sin spygröna fyrkantsbild :D

2011-01-30 @ 18:47:00
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0