Gold is the treasure, and he who possess it does all he wishes

Woho, igår åkte Sebastian och jag till Stockholm. Det var fint. Vi åt ihjäl oss på sushi, friterade räkor och fruktsallad Mongolian Barbeque's (Bamboo City) buffé, och sen träffade vi Linda, Robin, Isaac och Pop. Vi gick runt och hade det trevligt. Jag köpte BMTH - Cut Up. Vi spenderade en hel del tid på SF-bokhandeln... tills vi blev utslängda. De stängde 5 och inte 6 som det stod på hemsidan så vi blev lite besvikna, men jag hann köpa den första boken med Mumin-serierna. Helt underbart. Sen köpte vi chailatte och fördrev tiden tills bussen hem skulle gå. Jag hittade en asfin piratig tröja som kostade alldeles för mycket, men köpte den ändå för pengarna jag fick i födelsedagspresent, hihi. Världens bästa motiv, färg och form. Kunde inte låta bli. Det står "Gold is the treasure, and he who possess it does all he wishes. Following the light of the sun, we left the Old World" på den, vilket visade sig vara Columbus-citat när jag kom hem och googlade det, men det är fortfarande en pirat-tröja i mina ögon.

Köpte också en äggklocka som ser ut som en robot till pappa i födelsedagspresent. Kändes lite snålt när mor köpt ett PlayStation 3 till honom, men vafan. Jag anser att den är lite från mig också eftersom det var jag som övertalade mor att köpa den (gissa varför). Sebastian sov hos mig och idag såg vi Confession of Pain, vilket är typ en kinesisk thriller. Den cirkulerar kortfattat kring en detektiv som försöker utreda mordet på en väns far tillsammans med hennes man som är polis... och eventuellt inblandad i mordet? Den är väldigt spännande och har en del twister, och jag rekommenderar den om man vill se en film som involverar en hel del tänkande. Man kan inte slötitta för då kommer man inte fatta någonting, haha.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0