FIREFLY


Jag vet någon som måste se klart den här serien någon gång snarast. Får väl försöka lura in mig hos Lukas någon helg eller något känner jag. Fireflyabstinensen börjar bli svår att leva med.

Det här är för övrigt listan jag började på för ett tag sedan:
  • Rita lite eget stuff som inte hör till skolan eller jobbet....
  • Se klart Darker Than Black
  • Läs klart Scott Pilgrim vs The World
  • Se Scott Pilgrim vs The World filmen
  • Se Cowboy Bebop (serien)
  • Se The Fantastic Mr Fox
  • Läs Sandman-volymen jag har hemma men inte ens börjat på än
  • Läs klart The Asylum For Wayward Victorian Girls
  • Läs klart The Zombie Survival Guide
  • Läs Den Mörka Materian-böckerna
  • Se klart Firefly
  • Se Kick-Ass
  • Se Vampires Suck
  • Kolla på en jävla massa Disney-filmer
  • Läs (köp) de andra Mumin-seriealbumen
Kan stryka över några saker... och lägga till andra. Det här är ett evighetsprojekt känner jag.

Postat av: Stina

Firefly är så jäkla bra! Jag måste se om den igen snart ^^

2011-01-31 @ 06:49:39
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0