‎"... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..." - Erika, författaren till en kanske snuskig novell för blinda

Ett alldeles för långt utdrag ur en facebookkonversation med Erika. De feta kommentarerna är mina och de tunna är hennes. Det börjar med att jag skriver en väldigt väldigt lång rant om vad jag borde ha på mig imorgon:

22:42
SLUTA SKRIVA KVINNA SÅ ATT JAG KAN SVARA!

22:42
och om jag ska ha några spännande tights eller bara vanliga
XD XD XD XD
I will never stop
mitt mål är idag att skriva åtminstonde en novell i varje persons chattbox jag använder idag

22:42
Tack. En novell är precis det som jag behöver ;)

(bortklippt)

22:47
Haha, så länge du har på dig något. Vi har faktiskt en "No pants, no shirt, no school" policy på skolan XD
HEHHEHEHEHE XD

22:48
ahahahhahahahhahahahh
okej jag lovar
jag ska inte gå naken
....


22:48
JK JK. hehehe

22:48
eelller?

22:48
...

22:48
xD


22:48
...

22:48
haha men ja ja

22:48
...
hehehe XD

22:48
jag lovar att åtminstonde ha tights


22:48
Nu är det jag som "skriver" novellen
...

22:48
även fast jag inte vet vilka jag ska ha
och det räknas inte som en novell om man bara skriver punkter erika
det blir en ganska innehållsfattig novell


22:49
Challange accepted
...
...
...
...

22:49
jag känner ingen som vill läsa en novell med bara punkter


22:49
...
...

22:49
nu är du bara jobbig :C


22:49
Den är lättläst!

22:49
haha en barnbok då
världens
tråkigaste
barnbok
xD

22:50
Haha, kanske för barn med inlärningssvårigheter. Den blir iaf inte svår ;)

22:51
JAG VET
det är en bok för blinda
punktskrift
en novell i punktskrift

22:51
HAHAHA

22:51
... fortfarande världens tråkigaste, men nu fyller prickarna en funktion i alla fall
xD
fast
om vi har tur
betyder det något jättesnuskigt
då kan det bli världens snuskigaste novell för blinda
:D


22:52
HAHAHAHA


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0