n3xu5 – Psycho Therapy

Tänkte förresten tipsa om n3xu5 – Psycho Therapy innan jag försvinner i ett hav av anime, film och ostbågar. Det är någon slags electronica/psykadelia/trance-mix enligt skaparens myspace och i vilket fall som helst jävligt soft musik att ha i bakgrunden. Då och då hamnar jag på nåt humör när jag inte kan hitta NÅGONTING jag vill lyssna på, inte ens mina älsklingsband. Då passar N3XU5, i alla fall för mig. Det är liksom lagom rytmiskt och pulserande för att det ska va jävligt bra, men fortfarande på något sätt svårt att lägga märke till, med andra ord omöjligt att tröttna på. Det är svårt att förklara, ehe. Jag har i alla fall lyssnat på den här skivan sen 5-tiden idag. Uh.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0