!!!!!!!!!!!

INTERNETET ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!!! Har varit helt avskuren från omvärlden i mer än 24 timmar nu. Jag tror jag dog. Men men, det gav mig i alla fall tid över till att se hela Mnemosyne, rita en jävla massa samt bleka håret. Tre gånger. Men bara topparna. Kom fram till att det var bäst att bleka så lite som möjligt, så det blev topparna på luggen och lite på sidorna... fast även fast jag blekte tre gånger med superstarkt blekmedel blev det bara en gnutta ljusare, hahah. Använde dock väldigt gammalt blekmedel så jag får väl skylla mig själv. Nu är i alla fall mitt hår trefärgat, lololol. Svart med grön utväxt och rödbruna toppar \(=▲=)/ Men det är väl inte värre än nåt annat, såaatteh... Ja. Jag är fortfarande superförkyld. Skojsigt.

Det här är för övrigt en skön låt: Marina And The Diamonds – Oh No!

Mnemosyne är en... väldigt speciell anime. Den består av 6 avsnitt på 45 min var och handlar om ett par odödliga privatdetektivbrudar som man får följa under några decennier. Jag hade inte läst särskilt mycket om den innan jag såg den förutom att Wikipedia kategoriserar den som action/mystery/horror/tech-noir och det lät bra. Och den var bra. Absolut. Bara lite mer ero-grotesk än jag väntat mig, haha. Men den var väldigt spännande och 'intriguing'. Skulle dock inte rekomenndera den för väldigt känsliga personer.

Postat av: Gnarl

sv: TACK! Och håret låter awesome, haha. Mitt hår är också i massa olika färger, men ditt låter tjockt mycket coolare, faktiskt. Svart grönt och rödbrunt = win(!)

2011-02-07 @ 11:48:54
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Bodil

Alltså så borde jag se den med andra ord xD

upptäcker att jag har den på datorn Där ser man XD

2011-02-07 @ 17:23:05
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: clara

man måste vänta några dagar med att bleka igen för att det ska funka ordentligt (har jag hört)

2011-02-07 @ 17:56:01
URL: http://clowntheater.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0