BOUNTY HUNTER

Kikade in på Drop Deads hemsida och hittade den här. Min hjärna exploderade. Jag älskar prisjägare. Prisjägare är awesome (älskarom i tex Cowboy Bebop, Firefly och One Piece), och Drop Dead är awesome. Kombinationen är så awesome att jag har lite svårt att greppa det. Men i alla fall. Jag måste ha den här. Den ska bli min en dag.



Den här är lite mer Hogwarts än spacecowboy men det vore ju inte heller helt fel.

Postat av: Gnarl

sv: Håhåhå, tack! Jag har faktiskt gjort ringen själv. Eller, jag har ju inte gjutit formen direkt, ehe. Men den satt på ett halsband, och så limmade jag fast den på sådana där basringar som man kan klistra fast egna grejs på. Så det var på så sätt den kom till :3

2011-02-20 @ 10:50:07
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Stina

Åh, Drop Dead har så himla snygga kläder! Jag måste köpa nåt från dem nån dag, synd bara att de brukar vara rätt dyra...

2011-02-20 @ 13:53:19
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0