anonym fråga:



Det varierar, men oftast använder jag bara Photoshop. Ibland gör jag linjerna i Illustrator och färglägger/skuggar i Photoshop (jag kan inte skugga i Illustrator). Men Carousel som du kommenterade på är helt gjord i PS.

Postat av: Gnarl

sv: Åååh tack. Du är så jävla bra. Har inte så mycket att säga om det egentligen, men det är ju alltid skönt med folk som har erfarenhet av det man själv går igenom, lol. Jag såg att ni gjort slut, jag blev lite ledsen för er skull. Ni verkade SÅ fina ihop. Men ibland fungerar det ju bara inte, liksom. OCH JA NU BLEV DET MYCKET TEXT. GLÖM DET. HÄR: [email protected] (SHOCKING, eh?)

2011-02-13 @ 18:28:58
URL: http://totallyderp.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0