anime 2011

Fortsätter fylla i den här haha... (Det som står i fetstil är mina favoriter)

Anime/filmer jag sett:
  • Howl's Moving Castle
  • Spirited Away
  • Perfect Blue
  • Kakurenbo
  • Cowboy Bebop the Movie: Knockin' on Heaven's Door
  • Tekkon Kinkreet
  • Paprika
  • My Neighbor Totoro
  • Blood: The Last Vampire
  • Vampire Hunter D: Bloodlust
  • Tales from Earthsea
  • Akira
  • Final Fantasy VII Advent Children
  • Kiki's Delivery Service
  • The Castle of Cagliostro
  • The Girl Who Leapt Through Time
  • Grave of the Fireflies
  • Barefoot Gen
  • Princess Mononoke
  • Metropolis
  • Ponyo
  • The Cat Returns
  • Summer Wars
  • Black Rock Shooter
  • Mind Game
  • Cat Soup
Anime/filmer jag vill se:
  • Steamboy
  • Puss in Boots
  • Dead Leaves
Anime/serier jag sett och avslutat:
  • Death Note
  • Ouran High School Host Club
  • Tengen Toppa Gurren Lagann
  • Samurai Champloo
  • Darker Than Black: Kuro no Keiyakusha
  • Darker Than Black Gaiden
  • Darker than Black: Ryūsei no Gemini
  • FLCL
  • Mnemosyne no Musume-tachi
  • Higurashi No Naku Koro Ni
  • Higurashi No Naku Koro Ni Kai
  • K-On!
  • Kuroshitsuji

Anime/serier jag sett mer eller mindre av men inte avslutat:
  • Pokemon
  • One Piece
  • Bleach
  • Hetalia
  • Naruto
  • Eureka 7
  • Sailor Moon
  • Petshop of Horrors
  • Soul Eater (17)
  • Code Geass (3)
  • Kuragehime (2)
  • Durarara (10)
  • Elfen Lied (1)
Anime/serier jag följer:
  • Arakawa under the Bridge (2)
  • K-On!! (s2e5)
  • Lucky Star (14)
  • Mushishi (21)
Anime/serier jag vill se:
  • Neon Genesis Evangelion
  • Fullmetal Alchemist
  • Michiko to Hatchin
Yessssss Bodil och jag såg klart Kuroshitsuji häromdan! Finally! Bra skit. Är sugen på att se säsong 2 också, får se om Bodil är intresserad eller om jag får se den själv ^^

Postat av: Bodil

du har ju en massa som inte är fet text på som du har sett :O Och jaaaaa jag vill se säsong två :DDDDD

2011-12-04 @ 17:54:22
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Bodil

Tack ^^



Hahaha ja jag kompå det idag helt random när jag åkte bil. Typ facepalm det är ju så hon menar döööh!! Älskar mina sena reaktioner ;p

2011-12-07 @ 01:45:23
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Gnarl

eh HEJ tack för mnemosyne; det är ju typ alldeles superbra. Sådär lite sjukt bra, ja.

2011-12-11 @ 15:59:53
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0