♥♥♥♥♥♥

Ungefär det finaste som finns i hela världen just nu är Thursday. Åtta album på repeat. I flera dagar. Som en drog. Sjukt fint*. Och lite opraktiskt eftersom jag gärna skulle vilja lyssna mer på Vampires Everywhere! och William Control som jag båda upptäckte ganska nyligen men Thursday vill inte låta mig. Ba "nej fuck you Frida, du får inte lyssna på något annat".

Och nåt annat som är bland det bästa som finns är som bekant vampyrer, så ikväll tänker jag ha en liten temakväll med Skrollex**, Interview With the Vampire, Låt Den Rätte Komma In och Let Me In. (Har inte bestämt mig än om jag gillar Låt Den Rätte Komma In-filmen men nu får den i alla fall en ny chans att visa vad den går för, och den amerikanska versionen har jag inte sett än.)

*(tex Counting 5-4-3-2-1, Jet Black New Year, The Dotted Line , Love Has Led Us Astray, Past and Future Ruins & Resuscitation Of A Dead Man)

** Lukas och Jesper har döpt om min katt Skrollan till Skrollex. Ingen av oss har direkt något emot det.

Postat av: Gnarl

Föreförsta: Pitt i 'Interview with the vampire' är vandrande sex. Eller sex på en pinne, whatever man föredrar.



Föreandra: Bra. Jag hade jättegärna genomfört operationen (den är så hemlig och cool att inte ens jag själv vet vad den innebär än) men besparar mig gärna den tid och energi det skulle kräva. Då har vi en tjock deal!

2011-08-30 @ 18:54:55
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0