saker och sånt

Är helt utmattad. Vill inte lämna sängen på veckor. Har inte återhämtat mig från Sicilien än. Igår lekte jag med Lukas, Hugo och Isaac i stan. Det var fint. Hade saknat dom. Sverige har bra väder. Rätt nöjd. Sen följde jag med Lukas hem och åt nudlar och spelade Amnesia. Och så tittade vi på Ringaren i Notre Dame. Och jag lyckades med konsstycket att somna innan slutstriden?!??!? Det säger en hel del om hur trött jag var eftersom jag älskar den filmen och det händer i princip aldrig att jag somnar till bra filmer. Och sen, trots detta, lyckades vi hålla oss vakna till halv 4. Av ren envishet. Fan vad övertrötta vi var, haha. Helt cp.

Idag hämtade mor mig och sen åkte vi till nåt köpcentrum i Norrköping och letade kläder till mig. Morfars begravning är på fredag så min garderob behövde en uppgradering. Hittade en superfin tröja, en tisha och ett par skitsofta jeans som typ är mer som leggings men som faktiskt ÄR jeans. Ja. Och ett par superepiska solglajjor som inte har med något att göra. Är nöjd. Och väldigt, väldigt trött.

Postat av: ChillJohan

Hej kul att du är tillbaks och grejer! :D

2011-04-10 @ 21:51:23
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0