bwerbwerererr

Det är lov. Mitt sista lov. Jag gör saker. Typ hänger med bra människor, har filmkvällar, gör posters och bilder till vår uppkommande utställning. Igår kollade vi på Avatar - The Last Airbender hos Johan och imorn ska jag vara med Lukas. På torsdag är det 18-årsfest och på fredag maskeradfest. Jag har fullt upp och jag gillar det. Tänker ha ett episkt lov. Men det blir inte mycket bloggat. Nu vet ni.


Postat av: Gnarl

sv: Åh tack, du är fin :] Hahah tänkte faktiskt på dig när jag la upp den. Liksom.. Bearmountain, Björnberg, Björn. Good stuff.

2011-04-20 @ 15:02:44
URL: http://totallyderp.wordpress.com
Postat av: Anonym

Som det ser ut nu så är det mitt sista lov också D: och imorgon är sista dagen BUUUHUUUU

2011-04-24 @ 16:27:45

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0