now there's nowhere else I could be but here in your arms

ÄR FÄRDIG MED ERIKAS TRYCK. Gud vad skönt. Nu har jag inga mer tidsbestämda deadlines förns slutet av månaden. Hej fritid! Hahah ♥ Är faktiskt riktigt nöjd, men vem kan inte njuta av att rita superhjältar som har grenar växandes ur huvudet? (Caught your attention, did I? Ni får se den senare när jag har fixat godkänannde från the Boss ;D)

Jag är så sjukt glad att jag har en så grymt bra och supportande pojkvän. Han är min största kritiker och har så himla bra grejer att säga. Frågar honom alltid när jag är osäker på nåt, så föreslår han en ändring och så får han judge:a den nya versionen osv. Har spammat honom hela kvällen hahah, han har säkert fått se 7 versioner nu av bilden jag jobbade på xD Han är så bäst som hjälper mig utvecklas och som inte tröttnar på mitt velande ♥

Nu ska jag sova, pusshej


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0