JAG ÄR INTE MAT

Julia hällde kokande vatten på min hand idag. Jag är inte död, inte mat och man ska inte koka mig på några villkor.

Fick för övrigt ett mail från Jullan för några dagar sen:

Hejdå, Frida
Jag och Joppe har skrivit en låt till minne utav dig.


Jag fick höra den idag. Det är hon och Jonathan som tyst sjunger "heeejdååå Friiidaaa" i typ 5 minuter, och jag har aldrig känt mig så utcreepad förut. Det kändes som att man var döende när man lyssnade på den. Och idag förklarade Lukas för mig att han startat en sekt som går ut på att döda mig. Alla verkar vara med i den. Jag har universums konstigaste vänner, tro mig.

Postat av: Jessika

HAHA alltså vafan? D:

2010-09-24 @ 09:07:12
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0