IT'S A RAAAAAACE!

Hahahaha varning för Pet Society-nörderi (igen):
Jag hjälper Erika levla genom att vi skickar några dyra items emellan oss vilket ger massa exp, och jag kommenterade idag att det funkar bra eftersom hon gått förbi flera andra jag känner som spelar. Hon svarade "Haha ja, ibland tror jag att jag har en tävling med Bea. Som bara jag känner till" vilket jag tyckte var jättekul xD

Älskar att tävla med folk utan att de vet om det ♥ Hahahah, får mig att tänka på Pop som oräknerliga gånger utmanat folk att göra grejer och sen tävlat även om ingen accepterat utmaningen och sen blivit jätteglad när han vunnit.......

Postat av: Biz

Haha okej, då vet jag! Tävlingen är nu officiell! :P

2010-09-02 @ 21:46:56
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0