>_____________<"

Oh hey, du har en mycket mörkare färg nu än den där du hade förut som var ljusare!

Pop står för det fina citatet. Hahah. Ja. Sant är det ju. Jag har ritat en massa till Erika idag. Hon har som projektarbete att kirra miljövänliga tygpåsar och jag får stå för trycket på en av dem. Det blir spejsat kan jag avslöja.

Jag är trött men kan inte gå och lägga mig för jag väntar på att min gamla pc ska bli klar med att föra över musik till mp3:n som för den delen också är gammal :( Formaterade om den och var tvungen att slänga över ett par gig musik på den för att ha nåt att lyssna på och det tar visst sin lilla tid.

Sen är jag SUR för jag såg just att Greenpeace dragit 100 spänn från mitt konto. Blev lurad att gå med i det för någon månad sen av en snubbe på stan, och fast jag sa nej osv slutade det med att jag lämnat mina uppgifter :(((( Jävla snubbe alltså vad han kunde prata. Men han sa att det skulle komma ett papper på posten från banken som man var tvungen att godkänna för att pengarna ska börja dras från kontot, och det har jag inte sett röken av men likväl är pengarna borta. VILKEN JÄVLA SCAM! FAN! Hur ska jag kunna sova nu va.

:((((((((((

Postat av: Anonym

Aw, tack raring. Men jag vill prata i telefon med dig snaart, det var så längesen! <3



Och läskigt,du får typ ringa dit och klaga en massa O_O'

2010-09-08 @ 12:32:01
Postat av: Anonym

/ jessika <_<

2010-09-08 @ 12:32:33
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0