-.-'

Greenpeace är fittor! Lurades ju att gå med fast jag inte har råd, men det gick att ångra sig sa dem, det skulle ringa nån och dubbelkolla kontonumret och så skulle men få ett papper från banken innan pengarna började dras från banken så att man kunde säga ifrån innan. Men fan heller, har inte ens skrivit på nåt vad jag kan minnas men dragit pengar från mig gjorde de i alla fall. Fittor. Hittade i alla fall deras autogiro nu på min bank och tog bort det, men fan, det de gör är ju bedrägeri. /arg

Har fått mitt nya VISA-kort nu i alla fall, så nu kan jag shoppa från vilken webbplats jag vill -.-' Nu måste jag duscha och rita till Erika, peace out!

(Akta er för Greenpeace!)

Postat av: Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-08 @ 17:59:48
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Gnarlpine

WHUT, vilka assfaces! Stryk ska dom ha. Det där var det mest lol jag hört idag (klockan är visserligen bara halv ett, but still!)

2010-09-09 @ 12:36:45
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0