POWERWALKAAAAAHH

Yeah, här är inlägget om Stockholmsbesöket. Men nu orkar jag typ inte skriva nåt. Fast det var en fin dag i alla fall, med fint sällskap. Crappy bilder, hej hej.

En av mina favoritbilder från Fashionutställningen @ Fotografiska


(från en bok på fotografiska, läste att kaninbilderna ovanför tillhör Homako @ flickr)


En litenlitenliiiiten bit av utställningen I magen på ett djur" på Barnens Underjordiska Scen, som bestod av ett litet vitt rum helt täckt av teckningar i typ svart tusch. Det var bokhyllor och figurer, krumelurer, människor, konstiga djur, tavlor, fönster, golv, en krabba, en korridor, mer djur, mer folk, mer stuff i allmänhet. Med andra ord, ett helt rum med omgivning, RITAT PÅ VÄGGARNA. Det var typ det coolaste jag nånsin sett. Gör ett besök på den utställningen om du kan, du kommer inte ångra dig.


Typ HALLOWEENPYNTING TO THE EXTREME och vi ba WOOOOOOOOW måste fota <3


Hann in en sväng på topshop också... jag provade en awesome koalamössa men glömde köpa den... hittade ett par fina vargörhängen också som jag köpte, plus ett halsband med en guldråtta på H&M. NICE.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0