Rule #2: ALWAYS double tap

Såg just

igen. That shit rox my sox. Så himla epic! Jag älskar hur filmen lyckas vara humoristisk och spännande och ganska djup utan att ta sig själv på för stort allvar. Utan att vara spretig. Och jag kan bara inte motstå en så badass karaktär som Tallahassee hahah. Det är kul att hjälten Columbus är så icke-stereotypiskt awkward också. Och <3 hur reglerna poppar upp hela tiden. Zombieland är helt enkelt kreativ med awesome action. Yes.



Postat av: Gnarlpine

Hahah, nej. Alltså, jag har låga järnvärden vilket gör att jag har lättare för att svimma. Och då tar dom blodprov på mig ibland, för att se om värdet förbättrats. Jag svimmar inte av själva blodprovet, utan av min järnbrist. Som går upp och ner. Så jag svimmar ibland, av mig självt. P.g.a järnvärdet.

2010-10-01 @ 19:41:35
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

sv: käkar redan fyra tabletter och droppar om dagen lol ;D

2010-10-02 @ 19:49:59
Postat av: Gnarlpine

sv: Hahah, bara ett är för järn dock. Och järnbristen går ju upp och ner. Lingonveckan brukar vara värst dock, lol 8)

2010-10-03 @ 16:24:14
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0