the plague: get it. feed it. spread it. rats.

Har gjort klart det där förpillade svenskaarbetet nu. Eller klart och klart... dödslinjen var 23.59 så jag var tvungen att avsluta det då. Det blev inte riktigt lika awesome som jag hade föreställt mig och jag vetefan om jag fick till det med källorna alls i slutänden men nu är det som det är. Och det betyder att NU HAR JAG OCKSÅ LOV ♥ det firar vi med ett par råttor:

Ska passa på att tipsa om den här singer/songwritern: Damien Rice och då framför allt den här låten: 9 Crimes. Sjukt vacker och fin och så. Emofrida blev lite tårögd när hon hörde den. Haha. Men musiken passar uppenbarligen bra att plugga till. Och någonting måste jag lyssna på. Har alltid haft lättade att koncentrera mig med bakgrundsljud, och ja, nu är det viktigare än någonsin eftersom jag verkar ha fått tinnitus. Det tjuter som fan i öronen så fort det blir tyst. Kul. Okej, jag märker själv att jag måste gå och lägga mig nu, innan min själ helt förkolnat av bitterhet.


Postat av: Gnarlpine

Åå, Damien Rice har varit min favorit i alla år. Hans musik är så fin att man går sönder typ. Gillar att du gillar.

2010-10-30 @ 15:08:03
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0