Huset 1


Idag byggde jag ett hus med Julia, Bodil och Jonte. Klicka på bilden för att se en lite större version. Vi hade typ en street art workshop i skolan och vi bestämde oss för att täcka ett elskåp och göra ett hus av det. Så vi jobbade febrilt från 9.30 - 15.00 med att leta, skära, klippa, tejpa, rita och måla. Och det blev rätt awesome. Ett rätt stort, väldigt blått hus med typ 30 fönster och ännu fler invånare. Yeah. Vi ville alla bara flytta in när vi var klara. Ska försöka fixa bättre bilder imorn, på själva 'teckningen' då för huset är nertaget. Men ja. Fin dag var det.

Sen lekte jag lite med Lukas. Det var också fint, vi satt mest och flummade och fattade ingenting, men jag hade roligt hahah. Han gjorde en cp låt i garageband och jag skrev ett hemligt meddelande. Hehu :D

Och imorn är det spelning, både Evoke the Temptation och Eternal Disorder ska spela, och sen är det efterfest och jag langar peppeN som fan! Är supertaggad. Men jag är också sjukt trött så jag ska försöka gå och lägga mig nu så jag okrar röja imorn. Ovah an' out!

Förresten


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0