You're special, like a rocket through me

Hohoho. Idag blev jag kär i en fisk. Han är finast och jag vill gosa med honom!

Hittade honom i ett akvarium när jag letade mobilsnoddar tillsammans med Bodil och vår mentor Veera. Fick inte ta med honom hem :'C Fick nöja mig med snoddar, lera och så. Så sen begav Bodil och jag oss hem till henne och hade värsta pysselverkstaden. Gjorde massa mobilsmycken som vi ska försöka sälja på lördag när vår skola har öppet hus. Woho. Drack glögg och åt tårta också, det var fint.

Är dock stressad till 1000, och pressen gör att jag inte orkar göra något och inte kan koncentrera mig när jag väl gör något. Hänger inte med alls, och även om jag taggar till Crystal Castles känns ingenting förutom just det rätt. Ska bli obeskrivligt skönt att få komma bort från allt ett tag. Tror det är det jag behöver.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0