we don't waste no precious time

Och för övrigt var fredag en fin dag. Vi slutade 13.30 som vanligt, men Julia, Astrid, Bodil och jag stannade till 5-tiden och jobbade med vårt PA i alla fall. Som vanligt. Efter det lyckades jag time:a en buss grymt epic och oplanerat och åkte hem till Sebbe och gav honom sina presenter och åt tårta innan vi begav oss ut på krogen. O'Leary's brukar inte ta så mycket i inträde men just den dagen råkade det vara nån superkänd DJ n00b där och det kostade 80 spänn att komma in men Sebbe och jag fick gå in för 50 istället bara för att vi är awesome. Och sen flöt allt bara på! Shit vad kul vi hade. Kändes lite som att alla jag kände var där och sånt är ju trevligt.

Träffade bland andra Johan och Marcus och det var asfint. Finns ingen som har lika mycket energi eller kan ha lika kul som Johan, det är helt crazy. Och Mackan var skitseg och ute med Robert som också var skitseg och jag fattade inte riktigt varför de var ute över huvud taget för båda var så trötta och opepp och de visste nog inte riktigt ens själva vad de gjorde där hahah. Det var fint. Pratade också av någon anledning jag inte minns idag med Micke som spelade i Recedethesky innan de splittrades och talade om hur mycket jag gillade dem och han blev glad, och han hade en kompis med sig som såg ut precis som en av vampyrerna i Twilight, jag svär de kunde ha varit tvillingar, och jag sa det och Micke skrattade asmycket för han tyckte också det och det var lite awesome. 

Och så var det en kille som spillde öl över hela min nacke/rygg och det var typ mitt fel för jag flög in i honom lite för jag skrattade så mycket men han envisades ändå med att bjuda mig på nåt eftersom han kände sig elak hahah. Och så snackade jag en massa med Yngve som ville ha en djupgående lektion om bildesteter och sen gick han runt och ville presentera mig för alla men alla visste ju typ sen länge vem jag är och det var helt cp och vi var kvar ända till stängningsdags och sen fick vi köa i 40 min för att komma ut och DET var JÄTTE-CP. Men jag hade en awesome kväll och Sebbe med, och det var fint eftersom det var hans 18-årsdag.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0