wake up! time to die

Hehe. Såhär såg det ut igår alltså! Blev en himla massa flumm och spädbarnsskämt (♥) + The Uninvited, 1408 och Silent Hill. Väldigt lyckad kväll! Möjligtvis den mest flippade halloweenkvällen ever. Som Johan sa: " underbart och stööört!". Can't argue with that. Ehhhhh den as-pimp:iga bilden på Erika, Johan och mig togs när vi spenderade typ 40 min med att vänskapligt tortera Johan för att få honom att stanna istället för att åka hem, och inget annat.

Postat av: Gnarlpine

sv: Haha nej inte jag heller. Jo EN gång! Men sista jag blonderade hemma hände verkligen ingenting, det blev bara lite oranget. Och jag har hört att det ska slita mindre när man kör hos frisören, så ville prova det. Men jag får typ.. Bleka hemma tio gånger eller något. Om det ramlar av så får jag ha roliga peruker i regnbågens alla färger :D:D

2010-11-02 @ 23:23:26
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: Gnarlpine

sv: Hahaha det bästa är att jag använde precis den där lockiga. Grejen är att jag har så många random färger under det mörka, så när jag blonderar kommer dom fram istället för att bara göra det.. ljust ._.

2010-11-02 @ 23:47:15
URL: http://gnarlpine.wordpress.com
Postat av: ChillJohan

Åh det var så kul! kedjor och Nurses och grejor, helstört<3 (Jesper är supersnygg i sin outfit föresten xD)

2010-11-04 @ 02:13:47

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0