var ett tag sen jag skrev nåt i den här kategorin så

Drömmer alltidalltidalltid helskumt, och i förrgår hade jag en dröm som jag faktiskt kommer ihåg typ allt av. Det började med att jag var skitglad för jag hade kommit över en svart kigurumi så jag gick runt i den. Och så var vi typ alla jag känner och hade nån typ tävling eller något, fattade inte riktigt. Men i alla fall, sen dök Kuma från One Piece upp (en skitstark cyborgjätte) och började jaga min grupp. Så radade vi upp oss för att bli avrättade... Och det var superhemskt, för hey, vi skulle ju dö. Men sen kom jag på att Dumbledore aldrig skulle låta oss komma till skada, och så visade det sig att Kuma ba lekte och de andra ba spelade med, han var snäll egentligen. Eller nåt. Och sen fick alla en liten påse med presenter, jag fick en stor rosaglittrig pin med en enhörning på... och tänkte att "Julia kommer bli sååååå avundsjuk".

Mitt undermedvetna är så fucked up. Men det var i alla fall inte zombies för en gångs skull.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0