unknown until it was spotted...

The Mimic Octopus!


SÅ JÄVLA BALL! Ba omfg liksom, den kan bli en orm eller en plattfisk eller springa på havsbotten.... med 'ben. Och den har inte ens ben! Hur awesome är inte det?????!? Och så jävla smart! Den kan bli en massa olika saker, men väljer beroende på vad den känner sig hotad av för tillfället att imitera en fiende till just den 'jägaren'! Och inte bara utseendet alltså, utan rörelser och allt också. Dör lite. Nu vet jag vad jag vill bli i mitt nästa liv. Hehe, bläckfiskar är fett söta. I den här videon är det några som leker i flaskor 8D


Postat av: bodil

OMG fan vilken cool!! Jag vill ha en :D Skit söt när den "sprang" på botten ju ^^ Fett smart också! Asså jag är imponerad XD



Sv; Höhö tack lol x)

2010-11-06 @ 15:37:43
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0