sugarrush >____<

Hahah alltså. Sen en tid tillbaka har jag börjat äta Start! Frosty Fruit till mellanmål och så, och den är grymt god. Krispig och full av tranbär och pumpakärnor och så. Nu har emmellertid någon köpt hem Choc o'Nut istället, och den är så oerhört söt att jag fick världens sockerkick när jag åt den och kan knappt skriva för mina fingrar darrar... LOL. Känns som att äta rent socker. Och well, sötsaker i all ära men det här är löjligt. Jag spyr snart. For your own safety, jag rekkomenderar att springa åt andra hålelt om ni ser Start Shoc o'Nut >_____<

Hoppas sockerchocken gått över innan jag ska till körskolan senare idag o____o


Postat av: ChillJohan

Stört att flingor kan ha sån inverkan :O Trodde dem var harmlösa!

2010-11-04 @ 02:07:46

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0