sleeptalking

Älsklingen ringde när han kom hem från krogen strax innan tre nu i natt.

Frida: Hur 'nykter' är du, Sebastian?
Sebbe: På en skala?.... Vad är skalan?
Frida: Jaaa... 9 till 10?
Sebbe: Vad är vad? Är 9 nykter?...
Frida: Mjaa...
Sebbe: ...10.


Sebbe: Jag fattar inte...
Frida: Vadå?
Sebbe: ....
Frida: Vad är det du inte fattar?
Sebbe: Jag sitter och kollar i en mattebok för 9-10-åringar och jag fattar ingenting...
Frida: Dags att gå och lägga sig kanske?


Och fråga inte varför jag fortfarande är vaken

Postat av: Jessika

Haha jag vet inte! alla ba började spamma D: men aw, du är snygg ! :*

och fulla pojkvänner är väll roliga.......... :)

2010-11-28 @ 11:18:24
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0