min världsbild rasade just samman lite grann

Assooooo. Idag var fett fin. Mest bara massa flumm, knasiga serier och bara superkonstiga konversationer med Bodil, Jonte, Astrid och Julia. Som vanligt. Vill ba spara alla såna här dagar på burk och ta fram sen när jag slutat gymnasiet och flyttar till en annan stad/land och ba åh. Nej. Vill inte tänka på det. Hur som helst.

Världens skummaste sak hände typ. Enligt mig. Vi redovisade våra portfolios, och i dem ingick en presentation av sig själv. Jag skrev att Tove Jansson (hon som skapade mumintrollen duh) är min största förebild. Och när Tove i min klass läste det dog hon typ. Eller jag vet inte. Det verkade som att det var det verkligen konstigaste hon hört i hela sitt liv och kunde inte fatta att jag var seriös. Sen undrade hon om Tove Jansson hade sysslat med manga någon gång och om det var därför jag gillade henne.

Liksom ba omg? Ser folk mig som den som bara gillar manga. Och som.... RITAR MANGA? TYP BARA? VAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH. Jag dööööör. Tycker typ inte att jag ritar manga. Höhö. Inte ett dugg. Eller typ ibland syns det väl att jag är lite inspirerad av skiten men liksom. Nä. Inte egentligen. Och ba Tove Janssons illustrationer och berättelser är ju bara finast och mysigast och underbarast i världen på alla sätt. Klart hon är en förebild.

Hahahhaha omg värsta långa inlägget om en sån liten grej. Men SÅ konstigt tyckte jag det var!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0