magic spells



(Två ganska fula bilder från dagens Foto B. Bodil tog den övre ehehehe)

Igår tänkte jag att fan, jag borde värma upp inför onsdag när vi ska ha nationella provet i svenska i 5 timmar. Ska nämligen gå och lägga mig tidigt dagen innan så att jag är utvilad. Så igår kväll gick jag och la mig 22.40 typ (brukar gå och lägga mig runt 24, och på tisdagar går jag upp 07.15) så det blev en hel del sömn. Dock var jag 1000x tröttare än vanligt imorse... och fortsatte sova när jag kom till skolan. Så det var ju inte så lyckat. Får se hur blir inatt och hur det går imorn...

OCH GAH. Jag är så jäkla sugen på sidecut igen. Mitt halvlånga bruna & blå hår med sidecut som jag hade för nåt år sen är typ min favoritfrisyr ever. Hahah. Hatar att jag fuckade upp den för att kunna klippa frisyren jag har nu (ja det var den jag ville skaffa då.........). Och nu har jag den och vill bara ha sidecut = superfail. För jag tror inte det skulle se så bra ut om jag klippte det igen med frisyren jag har nu. Och så går Bodil och skaffar det och det är superfint och så såg jag en i skolan som också hade sprillans ny sidecut och jag ba neeeeeeeeeeej..... Can't take it no more!

ÖH. Nationella imorn som sagt. Taggar inte. Snart Crystal Castles. Taggar.

Postat av: Bodil

Såja sötnöt, håret växer snabbare än du tror! Iaf om du låter bli att bleka det XD Du kan snart skaffa sidecut, Tror du inte du skulle kanske kunna ha det till skolavslutningen eller måste man ha super Bea hår då.. Hmm och finns det inte någon awesome kort frisyr som passar med sidecut. Uppfinn en ny vettja :D

2010-11-17 @ 20:37:57
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0