KLAD HEST + SNELT FÖL

NU ÄR JAG GLADAST. Erika följer förlåt, jag menar fölar med mig på BMTH och hon har till och med en sovplats att låna ut. SÅ NU KAN JAG TAGGA ORDENTLIGT OMG OMG OMG OMG OMG OMGGGGGGGGGGGGGGGGGG SERIÖST SÅHÄR TAGGAD ÄR JAG -> <--------------------------------------------------------------------------------------------> x>9000!!!!

Och så taggar jag inför lördagen då jag och fölet ska göra storstaden farlig för 5:e julen i rad eller vad det blir. Klart vi drar dit nån gång på random och så men december är fan tradition! Hoppas dock att shoppingen lyckas bättre för mig än vanligt och att jag inte lägger alla pengar på serier och skivor. Och julklappar <---- går alltid att lösa med en teckning i värsta fall, tur att man går estet.

DEMO: nu tillbaka till att skriva det svenskatal jag ska hålla imorn. Har fortfarande inte pluggat på provet jag ska göra också som är på typ tre epoker och jag minns ingenting om det för det var 1,5 år sen vi gick igenom det. Så ja. Heja. Och rapporten som också ska in imorn ska vi inte ens tala om. Way to go.

Kanske blir Achivement unlocked: Fail school? Awesome Lämna mig ifred, jag går estet. Det är inte meningen att jag ska ta skolan seriöst *missförstådd konstnärssjäl* Måste fan ta tag i min dowhatyoulovefucktherest-attityd snart alltså, det håller på att spåra ur lite. Kan fixa det nästa termin. Efter BMTH. Då kanske min hjärna och kropp fått utlopp för den aggression och anarki och almänna pepp på allt utom skolan som besitter den just nu. Kanske. Lite.

Kommer bli en arg och taggad jul känner jag 8D Hohohoho!

Postat av: Anonym

Jag ska med på BMTH :DDD



Eller aaah, har inte beställt biljett ännu men SKA!!!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0