‎"I've never been to this part of the castle. Well, not awake. I sleepwalk, you see. That's why I wear shoes to bed."

Yo. Har knappt rört datorn i helgen så jag tror jag gjort massa grejer fast nu står det still i hjärnan. Eller just det. I fredags lekte Bodil och jag typ rejvare. Jag var rätt ful hahah. Vi ska försöka klä ut/upp oss då och då for the lulz. I alla fall. Var på AK på kvällen för att se Galmins band Evoke The Temptation spela. De var superduktiga, fast ljudteknikern borde avlivas. Tillsammans med resten av folket som hänger på AK. Tvivlar på att ens en jordbävning skulle kunna fårom att röra sig, allra minst ett band. Och de är knappast där för att ha kul över huvud taget. Äckligt pack med flottigt hår, hela bunten. Med typ nåt ynka undantag. *skjuter blixtar på dem*

Anywaaaays. Sen blev det lite vattenpipa och flumm på Grips med en massa mysfolk innan vi drog hem till Johanna och drack glögg och spelade in fula raps med autotune på Emils iPhone och lekte Akon. Det var rätt fint.

Igår besökte jag Erika. Vi bosatte oss i hennes bäddsoffa, åt tacopaj (eller ah, jag åt såklart quornversionen men w/e), fruktsallad och sombreros, tävlade i att ha galnast lärare och jobbigast klasskompis samt gottade oss i de två senaste HP-filmerna (5:an och 6:an assoooo). Idag fortsatte vi mysa med typ 1000 avsnitt av Buffy the Vampire Slayer. Uppskattas ♥




Följ min blogg med bloglovin lol lol


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0