I may look happy, but honestly dear, the only way I'll really smile is if you cut me ear to ear

Hahah, tror jag håller på att bli galen. Funderar på att gå hela vägen ut den här gången C: Det ända som håller mig någolunda samlad är att jag ska snart få se Crystal Castles. Taggar som fan och skiter i resten.

Nämnde jag att mor också håller på och tappar förståndet? Hon fick seriöst för sig att jag borde utbilda mig till sjuksyster här i Nyköping. Liksom... what the actual fuck. Ja, jag är lite besatt av sjukhustemade saker och sånt i allmänhet, men irl hatar jag sjukhus, de luktar illa och är fyllda av döende människor. Huvva. Och hon trodde det var en jättebra idé. Det måste finnas ett utsläpp av giftiga gaser härnånstans som sabbar hjärnan på oss, kan inte komma på någon annan förklaring.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0