GAMBATTE KUDASAI

Ska sticka iväg till bussen vilken minut som helst nu, och sen väntar mig 5 timmars skrivning! JAg har i alla fall sovit hyfsat ordentligt, och känner mig inte tröttare än vanligt i alla fall... Har inte nån superångest direkt inför själva skrivningen, det ska nog gå att få ihop nåt bra med tanke på hur lång tid vi har på oss, det jobbiga blir att uthärda ca 5 timmar av stillasittande... Whatever, önska mig lycka till! 8D

 

Känner att blotta tanken på den här underbara gif:en och den superawesome brittiska vampyren gör att jag känner mig mer peppad redan, hahah. (Tack Erika! Lulz)

 


Postat av: Bodil

Sv; Hehe åh vad glad jag blir :D <3 Hehe lol jag använde en supervass rakhyvel så det är liite fail på en del ställen xD



Och nu är provet över, TAGGA tills konserten gullan :* <3

2010-11-17 @ 20:34:45
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0