!!!!!

JAG FICK JUST VÄRSTA UPPENBARELSEN. Är sjukt taggad på att se BMTH i januari men jag har insett att de flesta har vuxit ifrån mig nu och dudes på konserter är generellt sett mycket längre och hårdare än jag, så även om jag gör mitt bästa i moshpits eller bara i bakgrunden är det alltid 50/50 att jag kommer ut levande igen för jag blir så mosad/kvävd, men jag kom just på en grej! Jag ska skaffa platåkängor! Det kommer nog se helt galet ut på mig men det är det värt om jag kommer upp lite längre och inte blir lika mos-vänlig utan mer mosh-vänlig. Så nu har jag ett mission när Erika och jag drar till Stockholm på lördag: leta upp ett par platåkängor till ett rimligt pris. Och ett par gröna jeans.

Nån som har ett bra tips? Begagnade skulle inte va ett problem.

Postat av: clara

hur 3 meter :C jag ser det inte, eller asså dt blir inte så för mig..

men jag vet inte hur man fixarerar det ......

2010-11-28 @ 18:57:23
URL: http://clowntheater.bogg.se
Postat av: Bodil

Lycka till med att mosha i platåkängor XD Det beror ju på hur höga ifs, men kan varna dig att det är inte så jäkla stadigt x)

2010-11-29 @ 12:55:49
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0