AXOLOTL OMG ♥



Hahah, har obsessat över axolotler idag. Eller, har älskat dom så länge jag kan minnas, men idag var jag typ helt "waaaa, jag kan inte leeeeva utan en axolotl", lol. Men de är så himla underbara. Och wikipedia ba "Axolotl (Ambystoma mexicanum) är en nattaktiv mexikansk vattenlevande salamander ur familjen mullvadssalamandrar". Liksom! Mullvadssalamandrar. Älska! ♥ Och det här: Axolotler har en mycket speciell egenskap, de kan ”göra” nya ben, armar, svans, lever och till och med nya ögon om de skadar eller förlorar dessa. Men det blir tyvärr inte alltid rätt antal fingrar etc. Awesome.... Ge mig!

bildkälla

Postat av: Gnarlpine

sv: wait WHAT, låtsasord vadå? Nu blir jag förvirrad :D

Och tack, du skulle sett den innan. Heeemsk ._.

2010-11-09 @ 21:56:52
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, den är söt men samtidigt lite läskig! :P

2010-11-10 @ 10:01:38
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: ChillJohan

Johan gillar hela detta jäkla inlägg! :DD

2010-11-10 @ 18:51:05

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0