WHYYYYYYYYYYYYYY

Jag förstår inte. Hur kan en så galet simpel sak som att stänga en dörr efter sig vara så omöjligt att lära sig? Jag har så länge jag kan minnas föredragit att hålla dörren till mitt rum stängd, för att slippa störas när folk varje minut går fram och tillbaka genom hallen utanför. JA det stör mig jättemycket. Och JA det stör mig helt vansinnigt mycket att min mor efter alla dessa år fortfarande inte lärt sig att stänga dörrjäveln efter sig när hon tittat in och sagt något. Idag har hon haft väldigt mycket att säga och nu till sist gett mig psykbryt för inte en enda jävla gång har hon klarat av att stänga dörren efter sig. Jag klarar snart inte av det här längre. Den kvinnan behöver hjälp!

Postat av: Jeppemathilde

Keep the good works comming.

2010-12-25 @ 13:12:18
URL: http://jeppemathilde.blog16.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0