when darkness comes I'll light the night with stars


Tjoho, nyfärgad and all. Töjde min septum från 1,6 till 2,4 i fredags, och det var inte helt osmidigt, men jag är nöjd. Bortsett från att min näsa är fett öm och typ infekterad idag, lol. Min dag har innefattat två frukostar, lära mig starta en bil i uppförsbacke, rita till min mor som fyller år, färga håret, prata i telefon, och det där snygga hugget i min näsa. Vad den inte innefattat är fixa biljetter till Meuwcon och Peace&Love, eller läsa ut boken som ska va utläst imorn. Nu ska jag sova läsa den där jävla boken. Bodil, du kommer få leda mig runt imorn för jag kommer va en zombie, mmkey?

Postat av: Bodil

Jag skulle gärna ha ledigt dit överallt ju! Bärt dig lite på ryggen, och kört dig i skottkärra! Men du kom inte uhuuuu! Btw första lektionen så är knappt någon här, pga att Sussan inte är här. Det är fritt arbete typ D:

Ditt hår blev snyggish också cutie;D <3

2010-05-10 @ 08:37:01
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker ditt hår är super coolt:D!!!!

2010-05-15 @ 22:07:35
URL: http://misslbr.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0