hard work work work

Tjoho, nu har jag sökt ett sommarjobb på Sörmlands Museum och hoppas stenhårt på att jag får det! Vill antingen hjälpa till under hantverks-workshops eller sy historiska dräkter (haha), kan bli askul. Om jag får nåt jobb -.-' (alltså Bodil, du borde också söka, kolla deras hemsida!) Gjorde dock bort mig lite, glömde bifoga mitt CV så jag gjorde det nu hahahahahhhh åh pinsamt.

Lyssnar fortfarande på Girugämesh, haha är lite såld på dem nu tror jag (seriously, lyssna på det här albumet, det är så bra att jag dör lite Girugämesh – Music). Btw, jag drömde att jag träffade medlemmarna i D'espairsRay hahahahh, fick en kram av Hizumi ♥ alla såg helt galna ut men det var fortfarande den bästa drömmen jag kan minnas. Åhh Hizumiiiiii *fangirl* Haha eh hej. Jag har haft för lite mänsklig kontakt idag, jag blir lite wacko då. Vetenskaplig förklaring följer i nästa inlägg.

I alla fall. Jag cyklade till ICA idag när det slutat regna och typ dog i solen istället. Sen fick jag asont i huvudet och hade tydligen feber and shit. Så jag blir hemma imorn med, och missar precis som senast när resten av klassen springer runt i Stockholm på museum, fett suuuuurt.

Ska försöka klura ut någon snygg design till Isaacs ciggpaket nu. Och kolla på Tengen Toppa Gurren Lagann.



Postat av: Bodil

MEH LOOOL! Jag sökte jobb där den 17 XD Du är fail! Haha btw så sökte vi till samma sak! Hoppas vi får hamna på samma då, och inte att du tar min plats XD Då blir jag nog fan sur, haha nää men lite kanske XD <3

2010-05-20 @ 18:44:05
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0