summer time!

Woho, idag var en galet fin dag! Jocke och jag gick till hamnen och köpte glass, och sen satt vi kvar vid vattnet i flera timmar och det var jättemysigt och jättesomrigt och helt awesome. Idag var det Nationella i matte som gällde, och det var skitsvårt och jag sög men det löser sig. Sen cruisade Isaac, Sebbe och jag runt med Pop i hans bil hahahaahhhh nä men ah. I bilen i alla fall:

Pop: Vad ska vi äta?... Jag råkar veta att alla vi tre gillar vita bönor!
Isaac och Sebbe i kör: MED BACON!
Jag: VAD ÄR DET FÖR FEEEEEL PÅ ER??

Jag köpte jordgubbar och donuts istället. Det var nice. Dock har killarna bestämt sig för att lära sig japanska och de är fett ambitiösa, så om någon månad kommer de va bättre än jag som pluggat i ett år, I'm sure of it. Faan, måste börja plugga ordentligt, det kommer bli piiiiiinsamt annars (lol).

Galet somrig låt:
NEWS - Summer time


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0