let's unwrite these pages and replace them with our own words

Insåg just att A Skylit Drive är ett svinbra band och påminner om Coheed & Cambria. Puss på det! Vaniljglass med jordgubbar är också rätt fint. Dock har jag 15 myggbett på benen och det är så sjukt painful att jag vill dö (är allergisk). (ang bilden, webbkameran har tydligen fått för sig att jag är orangehårig xD)

Har haft ett par händelsefulla dagar. Igår hade vi den finaste japanskalektionen på länge. Efteråt drog vi till hamnen och åt glass i stora lass, lekte i gräset, blåste såpbubblor och gungade på den galna cp-gungan i hundra år ♥ sen drog några och lite andra kom, och innan vi visste ordet av satt vi typ 15 snela hestar på vallarna på EN filt och rökte vattenpipa i mörkret. Det var finast fast jag fick 100 nya myggbett. Sen hällde Galmin vin över hela mig, det blev kittelkrig och sen försökte jag lära Jocke hjula, och det blev en hel del rullande i gräset som var dyngsurt. Och någonstans i samband med detta tog min mobil tillfället i akt och sa hejdå. Så nu har jag blivit av med både nycklar, hörlurar och mobil på bara en månad. Lite fail alltså.

I alla fall, jag fick sova hos Jocke och idag gick vi tillbaka för att leta efter mobilen. Den var bortstädad men vi hittade en Pop istället. Så vi gick till polisen men de har aldrig öppet och det hade de inte nu heller. Så vi hjälpte Pop bära soffor istället, och sen stekte vi pannkaka. Det var fint. Sen var jag lite med Sebastian. Jag är en fuck-up men jag har nog faktiskt världens finaste pojkvän. Bara så ni vet.

Nu är jag trött som satan och halvt uppäten av mygg. Men det är sommar. Jag gillar sommar även om jag whinear på värmen hela tiden ahahahh. På måndag har vi temavecka igen och ingen vet var vi ska va eller när vi ska va där, men det är som det ska va med en estetklass ♥


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0