FRONT MOT ESTET

Hej hopp, idag är jag glad som en enhörning. Har varit väldigt trött och flummig, haha. OCH JAG HAR FÅTT EN PRESENT! Haha. Julia (bruden på den här bilden) hade hittat en pärla som påminde henne om mig, nämligen en liten liten lyckokatt. Så galet fint! Jag blev gladast.

Sen blev jag ännu gladare när våra fina bildtreor satte upp sitt studentskynke. F.M.E står för Front Mot Estet, och är en 100% ironisk hatgrupp :D F.M.E har funnits ett par år och startades av en mediaelev, och finns egentligen inte på riktigt eftersom de flesta som engagerar sig i F.M.E är esteter. Det roliga är att alla fattar inte detta utan tror att det är en seriös grej, och eftersom alla andra studenter driver med andra linjer än sina egna på sina studentskynken bestämde sig bildarna för att mindfucka dessa vilsna själar och satte Front Mot Estet på sitt skynke. Det var väldigt underhållande att se folk stanna och stirra på skynket och mumla "jag förstår inte..."


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0