blueberrybell

Nu inser jag varför mitt undermedvetna alltid får mig att stanna uppe jättelänge på fredagar. Det är för att jag vill vara uppe jättelänge på lördagen, och om jag gått och lagt mig sent på fredagen vaknar jag senare och då är det inga problem att vara uppe långt efter midnatt sen! För lördagar är mysiga, och det blir ofta sent med filmer och så. Visste väl att det låg något bakom det här. Synd att jag gick och la mig vid 12 igår :/



Men oh well. Vad gör en tjej som är rastlös, sushicorare och hemmagående sen dagar tillbaka? Hon ger sitt hår en make-over! Duh. Så jag färgade om och klippte raklugg i typ tisdags. Är väldigt nöjd! ^^


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0