Sushi, galna hattmakare och ett kärt återseende


Ja igår for jag och Erika till Stockholm. Där kunde vi konstatera att Beyond Retro hade en väldigt fin skyltning. Vi gick och åt världens godaste sushi och jag typ dog. Sen hittade vi en som cosplayade en väldigt fin hattmakare, det var också väldigt trevligt *stalk stalk* och senare fick jag äntligen träffa söta Jessika igen! Vi träffades på Uppcon för ett år sedan, och har hållit kontakten men inte setts sen dess (hon bor lååångt borta). Det var awesome att träffas igen! Kändes inte alls konstigt fast vi bara setts en gång förut. Jessika misstänker att vi känt varandra i ett annat liv.

Erika och jag köpte likadana halsdukar för 39:-, jag köpte ett par skitsnygga jeans för 99:- och två par jättesöta silver örhängen för 78:-. Rea rockar. Köpte också Kill Hannah - Until There's Nothing Left of Us, The Zombie Survival Guide och Sandman#4

Postat av: Em

SV: Jodå, nästa vecka blir det igen ;D

2010-03-07 @ 17:28:58
URL: http://eothain.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0